• Ваш кошик порожній!

Доставка і оплата

 

Доставка по Україні

Доставка кур'єрською службою «Нова Пошта»

 

Зазвичай доставка триває 1-3 дні. Точну дату доставки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину під час оформлення замовлення.

 

Замовлення вартістю понад 50 000 грн можна забрати та сплатити у будь-якому відділенні Нової Пошти або в нашому магазині.

Адресна доставка неоплаченого замовлення на суму понад 50 000 грн. не здійснюється.

 

Передоплачений товар може отримати тільки та людина, на кого оформлена доставка за наявності документів, що посвідчують особу (паспорт або посвідчення водія).

Для отримання замовлення з післяплатою при собі необхідно мати документ, що посвідчує особу (паспорт або посвідчення водія). Оплата замовлення кур'єру здійснюється готівкою.

Увага!

Замовляючи доставку кур'єрськими службами, рекомендуємо перевіряти комплектацію, а також зовнішній вигляд товару.

У разі виявлення пошкоджень або неповної комплектації замовлення необхідно відмовитися від отримання та оплати. Потім обов'язково повідомити про те, що сталося за тел: +38 (097) 612 28 72 для вирішення ситуації.

 

Для юридичних осіб

1. Покупка для юр. осіб 

Безготівкова оплата

При оформленні замовлення юридичною або фізичною особою підприємцем необхідно надати:

- свідоцтво платника ПДВ (за наявності);

- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);

- свідоцтво реєстрації підприємства (фізичної особи-підприємця);

- Контактний номер телефону організації.

 

Рахунок-фактура надсилається на e-mail покупця з платіжними реквізитами нашого магазину. Термін дії рахунку-фактури 3 календарні дні.

 

2. Надходження коштів

Оплачені кошти надходять у робочі банківські дні двічі на день.

О 09:00 – оплати за попередній банківський день, сплачені після 15:00.

О 15:00 – оплати за поточний день.

 

3. Отримання товару

Адресна доставка по Україні

Доставка кур'єрською службою «Нова пошта»

Зазвичай доставка триває 1-3 дні. Точну дату доставки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину після підтвердження замовлення та надходження оплати.


Отримання замовлення можливе за наявності довіреності, а також документа, що посвідчує особу (паспорт), ідентифікаційної картки бізнес-клієнта (https://novaposhta.ua/uploads/misc/doc/Pravyla_%D0%9A%D0%86.PDF) Нової Пошти або довіреності організації, де компанія довіряє отримання товару у перевізника, а також документа, що засвідчує особу (паспорт).

 

4. Повернення/обмін товару

Для обміну/повернення товару необхідно звернутись на e-mail pbaymarket@gmail.com або за номером гарячої лінії +38(097) 612 28 72.

Повернення габаритного товару (понад 5кг) здійснюється через службу доставки «Нова Пошта»

Умови обміну та повернення товару відповідно до чинного законодавства України (zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12).

 

Пакет необхідних документів:

- Накладна на повернення товару;

- Видаткова накладна;

- Товар у повній комплектації без слідів експлуатації;

- Гарантійний талон;

- Заява про повернення коштів на фірмовому бланку організації.

5. Договір

Укладання договору можливе як на разову покупку, так і на покупки впродовж року. Для укладання договору купівлі-продажу необхідно звернутись на електронну адресу pbaymarket@gmail.com або за номером гарячої лінії +38(097) 612 28 72.

 

Оплата

 

 

Оплата платіжними картками Visa та MasterCard

До оплати на сайті приймаються картки Visa та MasterCard. При формуванні замовлення вам необхідно вибрати зі списку можливих способів оплати – оплата Банківською платіжною карткою, після чого підтвердити замовлення. Далі ви будете перенаправлені на спеціальну безпечну сторінку банку, на якій вам необхідно авторизуватись та підтвердити оплату з вашої картки.

 

Послуги Оплати банківською платіжною карткою на сайті надаються "Приватбанком".

 

Персональні дані обробляються за згодою.

Збереження ваших персональних даних гарантується:

  • дотриманням міжнародних стандартів безпеки електронних платежів 3D-Secure
  • технологією одноразових паролів One-time password
  • сертифікатами Verified by Visa, MasterCard SecureCode
  • моніторингом платежів 24/7 online.

Безготівкова оплата

При оформленні замовлення юридичній особі або фізичній особі-підприємцю необхідно надати:

  • свідоцтво платника ПДВ (за наявності);
  • свідоцтво платника єдиного податку (за наявності);
  • свідоцтво реєстрації підприємства (фізичної особи-підприємця);
  • стаціонарний або мобільний номер телефону організації

У відповідь ми надішлемо на вашу електронну пошту Рахунок-фактуру з платіжними реквізитами нашого магазину. Після отримання рахунку на електронну пошту надішліть грошовий переказ на наш розрахунковий рахунок.

Замовлення буде надіслане вам після зарахування коштів на рахунок.